سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 اسفند 11 , ساعت 8:7 عصر

جانشین کردن ترموود در پوشش دیوار

در عایق بندی دیوار از ابزار و لوازم خاصی استفاده می شود. این چوشش ها ممکن است در برابر صوت و گرما عایق باشند.

اما در صورتی که بخواهید از جدید ترین ماده ی عایق و پرکننده ی دیوار ها استفاده کنید پیشنهاد ما برای شما، ترموودها هستند.

این مواد به دلیل خاصیت های منحصر به فرد و ویژه ای که دارند باعث زیباتر شدن فضای داخلی و یا حتی خارجی ساختمان می شود.

ترموود ماده ی مناسبی برای به کار گیری در روکش کاری های خارجی است اما در نظر بگیرید از این چوب ها در فضای داخلی و در لفاف های دیوار استفاده کرد.برخلاف عقیده ی بسیاری از افراد این نوع طراحی کاربرد بسیاری دارد و تنها به طراحی تم های روستایی محدود نمی شود.
این طراحی گرم و دوستانه و درخشان داخلی باعث زیبا شدن روکش های چوبی ونورهای مدرن فضایی می شود.این طراحی به گونه ای یادآور تفرجگاه های هوایی وکابین ها است که بسیار اعیان تر از دیوارپوش های چوبی در کلبه ها به نظر می رسد.

به کارگیری ترموود با گره های طبیعی باعث ایجاد جلوه های بصری می شود این درحالی است که قراردهی تخته ها به صورت عمودی

باعث می شود فضای اتاق بزرگ تر وجادارتر به نظر برسد.

به کار گیری چوب ترمو در اثاثیه منزل

آرایش رنگی فضای درونی با ترموود

علاوه بر طرح ،انتخاب رنگ مناسب در فضای داخلی باید مد نظر گرفته شود.رنگ طراحی داخلی باید در تناسب با روکش کاری ها و دکوراسیون داخلی باشد.رنگ تیره باایجاد تاثیر منفی در فضای داخلی آن را آشفته می کند.هم چنین رنگ بسیار روشن تاثیر سویی به دنبال دارد.
فضای داخلی آشپزخانه مثال جالب توجهی برای نشان دادن تناسب رنگ با فضای کلی داخلی است.به کارگیری دیوارهای کرمی با لامپ های تزیینی آویز جلوه دل انگیزی در محیط به وجود می آورد.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ