سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 اسفند 15 , ساعت 5:34 عصر

 مخارج تولید ساختمانهای چوبی 

اگر تمایل به ساخت برج های چوبی دارید قطعا می بایست اطلاعاتی در رابطه با دخل و خرج این نوع ساختمان ها به دست بیاورید. در رابطه با هزینه ی این نوع ساخت و سازهای چوبی حول و هوش 600 بیلیون ین است.

در هر سال چیزی بیش از دو برابر هزینه های ساخت و ساز سایر ساختمان ها است. این شرکت بر این باور است هزینه های ساخت و ساز با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در دو دهه ی آینده به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت. خانه های چوبی در سرتاسر ژاپن موجود بودند ولی آتش سوزی های مکررساخت و ساز را به سوی استفاده از بتون وفولاد پیش برد. در سال 2015معماران ژاپنی برای نخستین بار به مزیت های استفاده از چوب ترمو پی بردند.

 مرتفع ترین ساختمان های چوبی در توکیو

برج های چوبی در توکیو

معماران به کار گیری چوب ترمو در ساختمان ها را جایگرین مناسبی برای فولاد، بتون و آجر معرفی کرده اند. معماران ژاپنی مشغول کار بر روی ساخت آسمان خراش چوبی 1148 فوت اند.
طبق گزارش الی هانت این آسمان خراش تا سال 2041تکمیل نمی گردد ولی مرتفع ترین ساختمان چوبی جهان به شمار می آید. اخیرا شرکت معماری جنگل داری سامیتو از پروژه ی جدید ساخت آسمان خراش که نود درصد آن از ترموود و مابقی آن از فولاد تشکیل شده بود، رونمایی کرد.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ